גולדקנופף מצהיר: "לא תהיה יותר אפליה בנושא החינוך"

    אייל ראובן No Comments on גולדקנופף מצהיר: "לא תהיה יותר אפליה בנושא החינוך"

    יצחק גולדקנופף ב'מהדורת סוף השבוע': "כשישבתי עם ראש הממשלה העתידי נתניהו, דיברנו על מערכת החינוך ואמרתי לו ׳תראה מה קורה כאן׳ הוא ענה לי מיד ׳למדתי טוב מאוד שאפשר להכניס את היד יותר עמוק לכיס׳. הגדרנו שבנושא החינוך לא תהיה יותר אפליה"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע, והבהיר כי הם יפסיקו את האפליה בנושא החינוך: "נדרוש את המגיע לנו כדי להשוות את זכויות העובד והילד הלומד. כל תנאי עובדי החינוך והתלמידים יושוו לחינוך הממלכתי והממ"ד".

    הוא סיפר: "כשאני ישבתי עם ראש הממשלה העתידי. אמרתי לו תראה מה קורה כאן. הוא אמר לי 'למדתי טוב מאוד שאפשר להכניס את היד יותר עמוק לכיס'. אני בטוח שיש לכך משמעות. אנחנו הגדרנו כרגע שבנושא החינוך נגמר הסיפור – לא יהיו יותר משרדי אפליה. אין שום משרד ממשלתי אחר שמפלה חוץ ממשרד החינוך. החליטו שיש פה שני עמים-שתי מדינות".

    עוד הדגיש גולדקנופף: "סיכמתי עם גפני שזה יהיה התנאי לכניסה לממשלה לפני כל דבר אחר. לא יהיה דבר כזה שילד לא יקבל קורת גג ומורה לא יקבל שכר בגלל ליבה. אני כשהייתי ילד אני לא זוכר שהיה דבר כזה ליבה. לא היה דבר כזה שאומרים לך שאם לא תלמד את זה לא תקבל תקציב".

    הוא התייחס לשאלה כיצד יגדילו את מספר המצביעים: "יש לנו קבוצות שהיו בעבר באגודה או דגל ועזבו ואין להם מפלגה אחרת. על זה יש סיכום במועצת גדולי התורה שחברי המועצת ילכו לרבנים שלהם ויסבירו להם את המצב. אי הצבעה זו הצבעה".

    עוד אמר יו"ר יהדות התורה: "דיור בר השגה יהיה בראש מעיינינו. אנחנו יזמנו את הרעיון שהמדינה תתן קרקעות בחינם ולא תקח מיסים על חומרי הבניה. זה וודאי יקרה".

    לסיום אמר: "ההבדל בין הימין לשמאל, שבימין לפחות יש מועמד אחד לראשות הממשלה. שם יש עוד כמה בקבוצה הזו שלוטשים עין לתפקיד. גנץ ראה כבר שמי שיש לו הכי פחות מנדטים מקבל את התפקיד".



    0 תגובות